10 sept....

Ja då var det redan 10 då och det betyder att jag varit rökfri i 10 dagar :), går ganska bra men det är jobbigt ibland.
Är inte så ofta jag skriver här, vet inte varför, har väl inget att skriva.
Var vid Frida igår kväll och tittade på skräckis, älskar skräckfilmer och det är roligare att titta med nån mer, annars får jag alltid titta själv.
Idag har jag städat nästan hela huset, började att städa tvättstugan och sovrummet här om dagen, men sen blev det inget mer, men nu är det klart :), skönt.
Ikväll kommer Emelie hit och har aloe vera visning, får se vad det är för nåt då.
Nej ska ta och gå till Hagge handel och köpa lite margarin, så jag kan baka lite, det glömde jag köpa igår.
Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: STORAsyster

Hoppas det blir något smaskigt. Ses snart Kram

2009-09-10 @ 18:08:12
Postat av: ullis

Du är såå duktig me rökningen Marina..=)

2009-09-11 @ 09:37:03
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad duktigt du är!!

ÅÅ vad jag saknar att gå till Hagge Handel.. eller sivan som jag tycker det heter. :)

Förhoppningsvis finns den kvar när jag kommer tillbaka till Hagge. :D

2009-09-11 @ 12:18:18
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: mamma

Rosor till dig som är så duktig. Kram med.

2009-09-11 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0