Lilla gumman

Våran lilla gumma Agnes blev inte bra efter veterinärbesöket förra månaden då hon fick en kortisonspruta, så idag har jag ringt igen och Agnes ska få äta specialfoder på recept, dyrt, men hjälper det är det värt det, hon är ju vår "bebis" :)



Börjar jobba kl 14 idag sen jobbar jag natten oxå och slutar imorgon bitti sen blir jag långledig, det ska bli skönt.
På lördag ska jag åka till Karlstad och hälsa på Mia, Niklas och lilla Wilmer, då blir det väl utgång för mig och Mia tror jag, vi får se om Mange hänger på oxå, det blir lite roligare om man slipper åka bil själv. Men Mange och Niklas lämnar vi hemma, så får vi tjejer gå ut och roa oss :) det blir väl rättvist.

Nej nu ska jag åka till djuraffären och köpa foder åt min lilla älskling (Agnes). Mange han får äta riktig mat än så länge haha :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Pussa Agnes från mormor.

2009-03-23 @ 11:59:17
Postat av: Johanna

Hallo!! Vad är de för fel på Agnes?? Våran Rojna har ju haft problem till och från med att hon kliar sönder sig i öronen och på huvudet. Så nu får vi köpa spec foder å de har hjälpt. mycket dyrare än de vanliga, men vad gör man inte för sina bebisar..=)allt bra med dig annars då?? Kram

2009-03-23 @ 22:40:55
URL: http://johannaspyssel.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag vet hur det är med specialfoder, Gusten går på bantningsdiet. Har gjort det flera månader nu. Är extra jobbigt när Gusten inte får äta Selmas mat och Selma borde däremot gå upp i vikt!

Ska bli kul i helgen!

2009-03-24 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0