Bröllopsfest, kalas & vinkväll

Har varit lite av varje sen jag gick på semester. I lördags var det bröllopsfest för Maria och Andreas som har gift sig, det var jättekul med femkamp, mycket dricka och god mat. Söndagen var inte riktigt lika kul, var slö hela dagen men mådde inge dåligt iallafall.

Måndagen bjöd på kalas hos underbara lilla Tuva som fyllde tre år, vart tar tiden vägen, det går alldeles för fort :) (låter ungefär som en mormor när man skrver så).

Igår var jag medbjuden till Malous kompis Maria på vinkväll, det var jättemysigt att sitta några tjejer och bara babbla, dricka vin och käka ost och kex, (tack för jag fick komma:).
Innan vi åkte dit var jag hundvakt åt Luna, den lilla busen, hon bara hoppa och bet på mig när jag försökte ta bort henne från jorden hon ville gräva i. Yvonne skjutsade dit mig och hade Kenai med sig men Luna som inte har träffat nån annan hund än var lite rädd men man såg att hon ville gå fram och leka men vågade inte :)
Låg uppe vid Yvonne och pressade lite i solskenet, ska försöka få lite grund innan man far till Turkiet.

Kommentarer
Postat av: Emma

hej marina! hoppas allt är bra? Nu har vår lilla son kommit, en liten Arvid :-).. Farmor kanske redan har skvallrat? :-)



Kramar Emma

2009-07-23 @ 13:47:33
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi älskar dig också gumman!!! Tack för idag! Det blev verkligen kanon när det blev klart!! Å kul hade vi under tiden också! Kramar i massor

2009-07-23 @ 19:09:02
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: mamma

Härligt att du njuter av din semester. Snart får du soooool.

2009-07-23 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0