Vad tänker jag med?

Ibland undrar jag vad jag tänker med, köpte så fina flaskor och konstgräs, men det går ju inte att ha när man har en "vildkatt". Hon har redan efter ca 1 min haft sönder en flaska men jag får väl limma och så får jag ha dom högt där hon inte kommer åt.


Bus Smilla

Väntar nu på ett samtal som visar sig om jag ska jobba nåt idag eller inte, det är tråkigt att vänta pust....


Smilla i dockvagnen när Tuva var här och lekte en dag.

Fick tyvärr inte ta nån bild på sötungen Tuva.

Hon gömmer sig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara lilla Smilla! Å ja Marina vad tänkte du på egentligen ;) haha

Kramar

2009-01-24 @ 22:22:42
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Carolina

HAhahaha känner igen det där, undra hur många krukor och vaser dom har haft säönder som jag haft konstgräs i...Men jag ger mig inte, tycker det e såå fint =)

2009-01-27 @ 23:20:38
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0