Snart jobb

Ska snart iväg och jobba, kommer att jobba 14-08 i morgon bitti, ganska skönt att komma igång igen så man vet om man ska jobba eller inte. Har nu varit ledig en vecka utan att veta om jag ska jobba, det är ganska jobbigt att inte veta hur dagen kommer bli, man kan ju inte planera nåt direkt i förväg.

Igår var jag med Frida och hämtade Tuva på dagis och så åkte vi en vända till Nisses och kikade lite, sen träffades vi på kvällen och tittade på Top model och beställde ur oriflame.
Däremmellan var jag med Yvonne och Jessica in på MM och Dollar store, hittade inte mycket där heller, lite senare åkte dom in till Mc donalds och kom hit och åt med mig, det var mumsigt.



Nej nu måste jag nog åka om jag ska hinna handla före jobbet.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för igår gumman! Alltid lika trevligt att umgås med dig :) Längtar tills vi får sakerna från oriflame!! Synd att du ska jobba på lördag :( Ville ju ha med dig och Magnus på midvinterblot.

Men vi får ses i veckan istället. Kramar

2009-01-29 @ 17:43:52
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0