Underbar vårpromenad :)

Idag har jag jobbat 7.30-13.00, min långledighet är slut. Var upp en sväng och tog en kaffe mad mamma sen hade jag tandläkartid och det tog ca 5 min och så fick jag en ny tid om tre månader för att se om dom kan rotfylla då, tur att jag inte känner nåt i den tanden.

Väl hemma slog jag en pling till Frida för vi skulle åka till bergslagsodlingar men hon föreslog att vi skulle gå och det gjorde vi rätt i, det var helt underbart ute, nu är det vår :) vi har en krokus i rabatten och jag har sett en fjäril, känner att jag blir piggare oxå, bara det fina vädret håller i sig nu då.

Malins dotter har fått ett namn, hon ska heta Nellie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0