Sååå gott!!!

Ikväll blir det grillpremiär hos Manges föräldrar, det finns nog inget godare än grillat mums, kanske att man tar en öl till, det är smaskigt, men bara en för imorgon ska jag upp och jobba dygn.

        

Har jobbat natt inatt eller jag började 14.00 igår och slutade 8.00 imorse, har satt om lite växter här hemma och suttit ute en del, det är så fruktansvärt skönt att sitta på trappen det är ju som sommarvärme :).
Nu längtar jag till semestern, men vi har väl inget inplanerat, vi får se om det blir en utlandsresa det vore ju skönt.
Det är nästan enda gången på året då jag kan koppla av alldeles och bara vara, är ju helt underbart utom att jag är lite flygrädd men det brukar gå bra så fort vi har kommit upp i luften :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Halloj.. Härligt me grillat.. Det har vi oxå ätit idag... Jättegott!

Tråkigt att du jobbar... Det är underbart att va ledig..:)

Kram

2009-04-04 @ 21:12:48
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad gott med grillat!!! Kram

2009-04-05 @ 12:42:15
URL: http://johannaspyssel.blogspot.com
Postat av: mamma

Kanske att jag och Elin ska grilla hos Melins i påsk. Är kattvakt. Får nog gå kurs på deras grill.

Hoppas vädret blir bra. Ska du också hjälpa med katterna? Kram.

2009-04-06 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0