Påskhelgen

I fredags var jag och Mia på folkan, det är så roligt att träffa henne och gå ut, före så blev det som sagt var singstar och massa tjatter, sen in på stan, drack väl vin hemma men väl ute blev det bara lite vatten, skönt att spara lite pengar med, och så slipper man den värsta huvudvärken när man vaknar.

Igår var vi på födelsedagsfest, jag var nykter och chaufför till Mange :), väldigt skönt idag på morgonen även fast man känner sig lite seg för det blev sent.
Jag var med en stund på festen sen följde jag med Emelie en sväng till stallet när hon skulle natta hästarna, stora bestar det där och fina är dom, tänk att man tycker att stall luktar gott, det är konstigt det där :).

Åkte senare upp till mamma och somnade på hennes soffa en stund tills Mange ringde strax före två och ville åka hem, kändes onödigt att åka hem och lägga sig när man skulle in till stan igen.

Idag kommer Yvonne hit, vi ska rensa lite sly i våran lilla skogsdunge, det är bra att börja i tid så det inte hinner bli blad på, då blir det jobbigare att klippa. Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på, det visar sig väl.

Imorgon blir det jobb igen, det var en kort helg för mig, har bara varit ledig lördag och söndag men det blir ju lite storhelgs OB och det är alltid välkommet :).
På kvällen imorgon blir det middag vid Manges mormor, vet inte om det blir en traditionell påskmiddag eller nåt annat men maten är alltid god när vi är där och äter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0