Jobb, jobb, jobb

Tycker jag bara jobbar för tillfället, ska snart iväg och jobba sista skiftet denna vecka, sen är jag ledig måndag och så jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag, men sen får jag iallafall en ledig helg, det ska bli skönt.

Igår var jag och Frida och utforskade en annan väg och den var inte så kul för det var blött överallt så det läckte in i skorna ganska fort, men det fanns stigar som går in från den stigen, jag tror vi tar nån sån nästa gång :)

Det är synd att det ska blåsa så kalla vindar annars är det ju nästan sommar, på dagarna iallafall. Nu är det minusgrader, enda positiva med det är att några fästingar kanske kolar, vi får hoppas iallafall.

Idag på eftermiddagen kommer Mamma, Elin och Malou med familj hit och vi ska grilla det ska bli mumma, men vi grillade igår med hemma hos Manges föräldrar, men det är ju så gott och så somrigt.

Nej nu ska jag bege mig mot jobbet.


Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Glad och tacksam. Vi hade så mysigt hos dig och Mange i söndags.

Jag hoppas att vi kan förtsätta med min ide. Det blev ju inget bestämt vems tu det är. Skönt att inte solen skiner idag. Ska ha en innedag. Kram mamma.

2009-04-21 @ 10:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0