Altanstädning idag

Idag har jag jobbat 7.30-13.00, ska jobba lika imorgon med.
Åkte till mamma efter jobbet och fick lite kaffe sen åkte vi och handlade på Lidl, MM och konsum, det är jobbigt när dom inte har allt man vill ha på ett ställe.

Väl hemma så påbörjade jag vårstädningen av altanen, men jag vill ju måla där ute oxå och köpa nya möbler men det hinns väl med än så länge :). Det är inte så vidare kul att tvätta alla dessa fönster på altan men det är bara att gilla läget och ta nåt i taget, vill påpeka att altanen är ca 7,20*4,10 m och det är fönster hela vägen runt.

Sen ringde Frida och det var dax för promenad, vi gick ca 1.5 timme, en jättehärlig promenad i skogen där vi aldrig har gått :) och hundarna gottade sig genom att rulla sig i människoskit, mysigt va haha, tur att det inte var mina hundar :), mer om promenaden på Fridas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0