Träffat barnmorskan idag

Idag har jag varit till barnmorskan, fick höra på hjärtljuden (152), gud vad häftigt det var :), hon kände även på magen och livmodern var större än den ska vara vid den här tidpunkten, blev lite nervös för det men hon lugnade mig med att det var ingen fara. Hade jättebra blodtryck och blodvärdet var bra så jag behöver inte äta nå järntabletter än iallafall. tänk om det är så att vi gått längre än vad vi tror och det är därför som livmodern är större, eller så kanske vi får en jättebebis, vem vet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att få följa erat lilla barns tillväxt. Först gissade jag på pojke sen trodde jag flicka men nu tror jag att det blir en kille. När jag gick med mina flickor var hjärtljuden som högst 140.

Det är så spännande. Nu längtar jag efter att få känna sparkar på din mage.

Kram

mamma.

2010-03-16 @ 12:06:28
Postat av: mamma

Så roligt att få följa erat lilla barns tillväxt. Först gissade jag på pojke sen trodde jag flicka men nu tror jag att det blir en kille. När jag gick med mina flickor var hjärtljuden som högst 140.

Det är så spännande. Nu längtar jag efter att få känna sparkar på din mage.

Kram

mamma.

2010-03-16 @ 12:08:13
Postat av: Åsa

Jag hade större sf-mått hela graviditeten!!! Oroa dig inte!! :-)

2010-03-17 @ 22:26:16
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0