Shopping i Västerås

Igår var jag, Frida och Tuva på Shopping i Västerås, köpte bl.a nya gardiner till vardagsrummet eftersom jag råkat tvätta de jag köpte förra året i maskin och det fick man ju inte göra, trycket blev förstört, annars blev det lite småsaker.

Två par gravidbyxor har jag införskaffat mig, det behövs nu när jag bara växer och växer, har inte gått upp mer än två kilo än och det känns ju skönt att inte lägga på sig för mycket, men det kommer väl det oxå.
Lillen rör sig mycket, igår tror jag att den fick för sig att ligga mot blåsan hela dagen, den lilla krabaten, gick på toa stup i kvarten.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att se hur ni växer.

Kram från mormor.

2010-03-19 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0