Barnmorskan

Har idag varit hos barnmorskan :) Allt såg bra ut och den lilla har fixerat sig, åh vad spännande det är. Hjärtljudet låg på 155, så högt har det inte varit förut, undrar om det är en liten flicka kanske. Vill att den kommer ut nu så jag får se hur den ser ut.

Var på stan här om dagen och då kom det fram en farbror som ursäktade sig och sa att det var en mörkhårig flicka i min mage, kusligt om det stämmer :)

Imorgon ska jag och klippa mig och slänga i färg, så skönt att få det gjort, kanske man känner sig lite frächare. Sen ska vi iväg på första föräldrargruppen på eftermiddagen, det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar jag med! Puss och kram.

2010-06-20 @ 01:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0