Fredag, lördag, söndag.

I fredags hade jag och Mia singstarkväll med god mat, vin (alkoholfritt för mig) och massa prat, var jättekul att träffas och "festa" :).

Lördagen var vi till Manges mamma och åt mat, Manges mormor och farmor var där oxå. Vi skulle börja med ett nytt pussel men det blev inte nå tid för det, får ta det en annan dag.

Idag har jag varit vid Malou och ätit mat, bytt julklappar med pappa som oxå kom dit, det var längesen man träffade han, vi fick 500 kr, få se vad det kommer gå till då, ska försöka köpa nåt vettigt :)

Så med andra ord så har man blivit bortskämd med god mat hela helgen och det är ju inte helt fel :)
Allt är bra med magen, jag tycker nog att det börjar synas lite och illamåendet är borta, det är ju skönt.

Det var den lediga helgen, nu väntar en fullspäckad jobbvecka med bara ledigt på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Halloj!!!

De är bra att du blitt bortskämd..=) De behövs ibland.

Tack för att du fixade till bloggen.=) Kanonsnygg....=)

Duu, ja å janne tycker du ska komma hit nån dag å lära oss photoshop..=)

Du skulle ju kolla in Oscar oxå!!=)

kram

2010-01-31 @ 17:08:03
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: mamma

Kram från mamma! Vi se idag.

2010-02-01 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0