Helgen

Har inte hänt så mycket i helgen, jag har jobbat 7.30-13.00 fredag, lördag söndag.

I fredagskväll var vi vid Manges familj och åt, pusslade och drack lite vin :). Nu har vi alltså kört igång och pussla igen, ett tusen-bitarspussel men det är svårt ändå.

Igår när jag kom hem från jobbet åkte jag och Mange till Frida, Tomas och Tuva för de ville ha hjälp med en sak på datorn och så blev vi bjudna på fika, smarriga bullar :). När vi kom hem körde jag igång med bullbak och medans bullarna jäste gjorde jag en tacopaj, kände mig hur huslig som helst.

Dagen är bara slö och slapp, kanske en promenad, vi får se.


Blev jättenöjd :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så huslig gumman :) Låter så mysigt det där med att pussla och dricka vin i höstmörkret. Hade gärna varit med nån gång om jag nu tyckte om vin eller var bra på att pussla ;) haha Kan sitta med och dricka 7:nollor och fråga Yvonne om pinsamheter ;) Vi ses imorrn gumman! Puss & kram

2009-10-04 @ 18:37:18
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Zara

ja... Du är allt en riktig bullmamma du =) Kram

2009-10-05 @ 20:19:30
Postat av: mamma

Du är så huslig och pysslig du. Kram Mamma

2009-10-09 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0