2 månader snart, ändå så svårt...

Är snart två månader sen jag slutade röka, har rökt lite, mest när jag har druckit alkohol men nu även nån mer gång, kan inte fatta att det fortfarande är så svårt att låta bli, är sugen hela tiden tycker jag. Man är så jävla dum när man börjar, men tyvärr så fattar man inte det då, får väl försöka kämpa på även fast jag mår skit ibland och känner dragningskraften till denna giftpinne, kommer förhoppningsvis bli att må bättre.

Svårt är det oxå att jag är så sötsugen hela tiden, har redan gått upp i vikt och det är inte heller kul, men man kan ju inte låta bli allt så idag har jag köpt en liten påse lösgodis som jag får tugga på hemma hos Frida till greys anatomy, gott gott. Bort med det dåliga samvetet...

För övrigt har jag varit med Frida och Tuva till Smedjebacken där vi bl.a gick på Nisses och köpte halloweenkostym åt mig och Mange, för det blir fest nästa helg :) ska bli sååå roligt.

Kommentarer
Postat av: ullis

Du är såå duktig Marina... =)

Ja klarade å sluta.. De gör du me..=)

Håll ut...

Förresten.. Skulle vilja ha en uppdatering av min bloggsida... hihi.. Är ju inte i väntans tider längre... ha ha... Kram

2009-10-21 @ 19:33:06
Postat av: ullis

Du är såå duktig Marina... =)

Ja klarade å sluta.. De gör du me..=)

Håll ut...

Förresten.. Skulle vilja ha en uppdatering av min bloggsida... hihi.. Är ju inte i väntans tider längre... ha ha... Kram

2009-10-21 @ 19:33:33
Postat av: Zara

Kämpa på.... har du klara 2 månader så klarar du minst 2 månader till... Kram

2009-10-21 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0