Ont!

Har så grymt ont i axlar, skulderblad, nacke och huvud, Mange försökte massera mig igår kväll men det gjorde alldeles för ont, vet inte vad det är för fel, skulle behöva gå till en kiropraktor men det är så jäkla dyrt.

Idag har jag gått med hundarna och sen åkte jag ner till Frida och hjälpte henne att måla schabloner på en vägg, det var bokstäver och stod Tuvas mysrum, det var kul och det blev bra tycker jag, fast vi aldrig gjort det förut. Var sen med Alva på simskola, det är kul att följa med men man får ju inte vara med där nere och titta och det är tråkigt.

Till kvällen så grillade jag och Mange, det är så gott med grillat, mums :), har även hunnit med att hjälpa Mange att rensa ur hans garderob men det var inte lätt för alla kläderna tyckte han ju så mycket om (även de han aldrig använder), men lite tog vi bort iallafall :).

Kommentarer
Postat av: Ullis

Halloj.

Tråkigt att du har ont.. Inge bra alls...

Själv så vilar ja massor nu... :(

Tur ja är ledig ett par dagar till.

Krya på dig vännen. kram

2009-05-15 @ 21:38:00
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej min tös!

Hoppas du är bättre idag när du ska ut och åka.

Kör försiktigt. Kram Mamma.

2009-05-16 @ 10:37:38
Postat av: Cissi

Mmmm... Mums med grillat! Det är sommar det =)

2009-05-16 @ 21:27:01
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0