Karlsborg

I fredags började jag jobba klockan 14.00 så jobbade jag till 13.00 på lördagen sen tog jag bilen och åkte till Karlsborg, hem till Malin, Mattias och lilla söta Nellie, hon var så himla gullig, go och snäll :). Det är fjärde året i rad som jag och Malin träffas och tittar på schlagerfinalen, blev lite besvikna igår för att det inte var nån spänning i röstningen, men annars var väl låten som vann ganska bra. Det var iallafall jättekul att åka och hälsa på dom.




Nellie i sin schlagermundering :)


Fick henne att le oxå :)



Mamma och dotter redo för schlager.


Fan va bra jag passar med en bebis i famnen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa.. Marina du passar jättebra me en bebis i famnen...

Hoppa på Mange nu.... =)

2009-05-17 @ 20:38:13
Postat av: mamma

Vilket litet underverk, så söt. Ja! Nu är det eran tur. Du passar som mamma. kram. Väntade att du skulle höra av dig att du va hemma. Nu är du väl hemma? Vann rätt låt? Puss Puss!

2009-05-18 @ 09:38:31
Postat av: Mia

Så söt hon var Nellie, synd att vi inte kunde följa med den här gången!

2009-05-18 @ 12:30:19
Postat av: Johanna

Du passade utmärkt med ett barn i famnen!!=)

2009-05-20 @ 23:13:50
URL: http://johannaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0