Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt åt Tuva för första gången, det gick jättbra. Vi ritade lite, läste, gick till lekparken tills Tuva sa: "Nu vill jag gå hem till Magnus", så vi gick hem igen och åt lite frukt, Tuva, Mange och jag. Sen ringde Frida och kom och hämtade henne och jag ska nog ta mig an disken för att sen laga mat, Kyckling i ädelostsås, det är svingott :)


Stulen bild från Frida

Imorgon är jag ledig på förmiddagen fram till två, sen jobbar jag till åtta på torsdag morgon & så jobbar jag fredag, lördag och söndag 7.30-13.00, men på lördag ska jag på fest iallafall men jag blir såklart nykter, skulle alldrig klara att dricka och sen upp och jobba tidigt dagen efter.

Nej, nu väntar disken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... Det är ju för att du börjar bli gammal som du inte kan festa å jobba...

Sånt slutade ja oxå me för flera år sen.. hihi...



Imorgon jobbar du me mig... Kul va... hihi.. kram

2009-05-28 @ 20:26:32
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0