Piggelin

Idag kom Mange hem med ett 15-pack piggelin, det är både gott och lindrar halsen, men bara för stunden. Jag får väl sätta mig och äta glass hela tiden så jag slipper ha ont :)



Har suttit och kikat lite på Ellos, vill ha sommargardiner till slut bestämde jag mig för ett par rosa, det är egentligen inte min färg men det blir så somrigt med dom tror jag :). Förberedde mig för regn oxå oxh beställde ett regnset, kan va bra att ha.





Skulle vilja beställa mer, nya dukar och kuddar till soffan, men man lär ju tänka på pengarna oxå, vilket jag inte är den bästa på att göra.

Tänk att man kan bli trött av att bara sitta vid datorn, nu blir det viloläge för min del.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack =)

Klart du ska ha en egen liten! Några planer?

Kramar

2009-03-18 @ 21:12:54
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0