Kupolen

Sitter nu och väntar på att Alva och Malou ska komma och hämta mig, vi ska till Kupolen och ännu roligare blev det när jag hittade kupolencheckar som jag fått i julklapp för 600 kronor, då får jag shoppa lite mer än vad jag har råd med hihi. Det är klart att när man har pengar så hittar man väl ingenting istället, skulle vara kul om jag kunde hitta nå snygga skor, men skor och väskor är nåt jag måste köpa när jag väl hittar nå snyggt för om jag letar så hittar jag ingenting, det är ju typiskt.

Imorgon eller i eftermiddag åker jag till Karlstad, det ska bli riktigt roligt att träffa Mia, Niklas och lilla söta Wilmer, det går så långt mellan gångerna fast det inte är så långt att åka.



MIN LILLA TÖS...

Ser snart ut som en pudel, stackarn. Vet inte om fodret har nån verkan, vi får väl se om det blir bättre över helgen annars är det väl Falun djursjukhus som gäller, tur att hon är försäkrad annars kan det bli dyrt. Hon verkar ju må bra iallafall så det är ju huvudsaken.

Ha en bra dag, det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha så kul stumpan. Hälsa Karlstad.



Kram mamma

2009-03-27 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0