Jag älskar snö, NOT!

Blir så trött, så här såg det ut när jag kom hem imorse efter att skjutsat Jessica till skolan




All snö på taket har rasat ner framför huset, det var ju bara att ställa sig och skotta och lyfta bort de stora bumlingarna inte kul. Jag var lite slö så jag gjorde bara en smal gång fram till ingången, men huvudsaken är väl att man ska kunna gå in och ut utan att behöva klättra.

Igår var jag på bio men Frida och Jenny med respektive, vi var på Män som hatar kvinnor, en jättebra film men samtidigt lite otäck. Tack för igår :)



Förhoppningsvis tar jag och Frida en skogpromenad idag, det vore ju skönt nu när vädret är lite härligare. Annars tar jag en ensam promenad, men då blir det inte i skogen, jag tycker inte om att gå själv då.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra träning om du tänker på ryggen. Inte lyfta med den. Lyft med benen och inte så mycket i taget.

Lätt för mig att råda som har inglasad balkong och slipper skottning. Kram

2009-03-09 @ 14:33:55
Postat av: Mamma

Skrev en nyss vad tog den vägen?

2009-03-09 @ 14:35:19
Postat av: Frida

men åh va tråkigt å komma hem till den där synen. usch för snön. Vill ha vår nu!!!! Vill ju sååååååå gärna gå ut och gå den där hemska ;) vändan varje dag.. Men nu måste vi vänta till min hals är normal igen :( Vill inte vara sjuk :( om jag inte är frisk tills på lördag blir jag GALEN!!!!

Puss & kram

2009-03-09 @ 15:29:49
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0