Fotboll och promenad

Ställde klockan på 8 i morse, jag skulle in till stan och titta på Pontus som spelade sportlovsfotboll, dom var så duktiga och vann första matchen med 4-2 och andra med 7-0, så dom gick vidare till semifinal, men där förlorade dom, tråkig, såg inte den matchen, men det var så kul att titta på dom två första iallafall.

Lade mig och vila en stund när jag kom hem, har så väldigt ont i ryggen så jag tog en tablett oxå, det är väl dags att gå till kiropraktorn igen då, men det är så dyrt. Kände sen för en promenad så jag ringde till Frida men fick inget svar, då provade jag till Yvonne och hon var precis på väg ut med hundarna så då blev det ca en timmes skogspromenad, det var superskönt ute.

   

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Du har fått en utmaning av mig. :)

2009-02-26 @ 13:34:43
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja man skulle kunna tro de =) men ja ligger nog gärna i badet medans Fredde kan plocka med tvätten =) Needå, men visst är de trevligare att gå ner dit nu än när de va betongväggar och betonggolv ...



Måste dra ihop en kväll alla tjejorna igen snart !!



Kram

2009-03-02 @ 06:53:32
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0