Inte en lugn stund

Idag har jag inte haft en lugn stund, började jobba imorse kl 7.30-13.00. Efter jobbet tog jag mig en sväng till Vero moda där dom hade 70% på mycket kläder, det blev ett par jeans och en T-shirt, allt blev att kosta 150 kr, var in på MM och handlade sen upp till Manges mormor och fick lite blåbär och saft med mig hem till Mange.
Upp till Gurra och hjälpte henne sätta upp sin spegelvägg, men vi har ju världens sämsta skruvdragare så det tog lite tid. Hem och bakade tårtbotten för Mange fyller år imorgon men det blev bara en liten för han är ju sjuk så det får bli kalas en annan dag, lagat lite mat och sen sitter jag här, ska slänga mig framför TV´n en stund och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0