Har ca en miljoner saker att göra...

Har ca en miljoner saker att göra här hemma men orken finns inte, har ont i halsen, är trött och slö. Gräsklippning stod överst på listan men det kunde man stryka direkt för det regnar. Får väl försöka få undan lite tvätt, det finns ju lite att tvätta, skulle även vilja få lite möbler målade, men det får jag väl ta senare i höst kanske.
Vafan, sista veckan på semestern vill man ju hitta på nåt kul ju, dumma hals :(

I måndags var vi och köpte lilla pärlan, känns skönt att ha en bil till så jag kan ge mig in till stan även fast Mange jobbar.


Våran lilla pärla :)

För övrigt har Agnes varit helt tokgosig sen vi kom hem från Turkiet, det är nog husse och matte som gäller för henne :) Smilla är mest som vanligt, hon är nästan alltid gosig.


Stora puman



Lilla puman

Kommentarer
Postat av: mamma

Stora Puman gillar inte mormor hon bara fräser åt mig.

Bilen är så fin.

Kram

2009-08-13 @ 15:26:21
Postat av: Ullis

Va fiin pärla är!! Kör lugnt med den nu..=)

2009-08-14 @ 11:53:45
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0