Västerås

Var på fest med Mange i Västerås igår, det var jättekul. Mange åkte tidigt på dagen men jag åkte med Emilie och Emelie vid fem-tiden så vi kom lite senare. Supermysigt ställe hamnade vi på så vi kunde sitta ute för det var infravärme. Vi gick ut väldigt tidigt så vi skulle slippa kö, då hade vi tur för dom hade halva priset i baren före klockan elva så man hann handla lite billigare.

Är inte farligt slö idag heller, skönt, men det kommer väl kanske nån dag efter, får hoppas jag slipper.

I fredags var vi hemma hos Manges familj och grillade och tog lite vin, jag skulle nog kunna grilla varje dag för det är så gott, men då skulle man väl öka i vikt ganska fort :), det vill jag ju inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK för skjutsen! Kram mamma.

2009-04-27 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0