Vårstädning & promenad

Idag har jag ägnat mig åt att vårstäda i vardagsrummet, jag har dammat, tvättat fönster, bytt gardiner och dammsugit, känner mig så duktig, tänkte att jag tar ett rum i taget annars ska jag vara och plocka med precis allting och då blir jag aldrig klar med vårstädningen.




Nya gardiner är uppe.

Frida och jag har varit ute på en skön promenad i vårsolen, vi hade fyra hundar med oss, och det gick ju bra, iallafall när vi kunde släppa dom så dom inte trasslade in sig hela tiden. Vi har nu gått varje dag denna vecka, det känns så skönt när man har tagit sig i kragen och kommit ut, nu får vi fan ta och hålla det här med promenader dagligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0