Seeeg

Är så trött och seg, men det är nog inte bara jag. (jäkla pissväder) blir så trött, kan det inte komma bara snö istället för snöblandat regn :(
I morse gick jag upp kl 9 och masade mig iväg till Manges mamma för att gå med hundarna, dom var så duktiga så, dom till och med lyssnade på mig, duktiga vovar :)


Bamse

Kenai

Mange skjutsade sen in mig på stan där jag träffade mina jobbarkompisar, vi var och åt lunch på China town (det är sååå gott) sen på personalmöte.
När jag kom hem så slocknade jag en stund, en behövlig vila kan jag lova. Ska väl försöka få nåt gjort idag, om jag orkar.

Ha´t bra!

Kommentarer
Postat av: Ullis

det var ju trevligt att luncha ihop.. Var ju ett tag sen.. ha de bra! vi ses! Kram

2008-11-18 @ 18:57:48
URL: http://www.nogg.se/ullegull
Postat av: Jessica och Yvonne

Tack för hjälpen marre! Fina bilder på vovvaran :D

2008-11-18 @ 19:59:12
URL: http://jessicagoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0