Åker snart

Snart ska jag åka in till stationen och ta ett tåg till Örebro där Malin hämtar upp mig och vi beger oss vidare till Karlsborg. Ska bli roligt att träffa Malin och Mattias och "Lars" hehe. När vi väl är i Örebro så blir det väl en tur till Ikea oxå, alltid kul att gå och kika där, tänk bara om man hade lite mer pengar så man kunde shoppa loss ordentligt. Får se om vi kanske tar en tur till Tidaholm, där jag gick gymnasiet, synd att man inte har nån kontakt med nån där längre, men man får väl kanske gå och äta världens godaste pizza iallafall :).
På torsdag åker jag hem och sen på fredag ska vi åka på kryssning, det ska bli så jäkla roligt att åka med er tjejer.
(Jenny du behöver inte vara nå orolig det kommer gå superbra)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

=) Ja hoppas de, tur jag har er flickor med mig som kan hålla mig i handen =) De blir nog bra bara jag kommit på båten och glömt av att jag är på havet !! Jisses va roligt vi ska ha !!!!

2008-11-26 @ 10:52:45
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0