Kaffe

Är sjukt sugen på kaffe, men för det första så har Smilla haft ner min kaffebryggare så kannan gick sönder och för det andra så mår nog inte magen så bra av det heller så det kanske var lika bra att hon hade sönder den. Men kaffekärring som jag är så är det inte lätt att vara utan.
Idag har jag iallfall ätit riktig mat, kyckling och ris och jag tror att det gick bra för magen. Det är så jävla jobbigt att ha magproblem, man blir ju helt trött och slut och värst är det på förmiddagarna.

Tycker om att det har kommit en del snö men alla kanaler på teven funkar inte så bra när det snöar så jag fick vara utan desperate housewives, lite tråkigt tycker jag.
Vi måste fixa det problemet, det lyckas alltid vara störningar när jag ska titta på nåt.
Nu blir det sängen och en bok.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Marina! Du har fått en utmärkelse i min blogg! =)

2008-12-04 @ 11:44:49
URL: http://lolloloivsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0