Längesen!

I lördags var första gången på länge som jag och Frida festade, det var jättekul att parta med henne :).
Det blev Selmas och sen trädgårn, men jag är kanske för gammal för att gå dit, kändes så iallafall.

Idag har vi varit och provkört en bil som vi kanske ska ha som extrabil, en Nissan Micra, vi får se om det blir ett köp.


En liten räser :)

Annars är jag ständigt trött känns det som, det är så jäkla drygt, ligger och vänder och vrider mig på kvällarna och kan inte sova, det är inte så kul när man ska upp på morgonen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin bil. Går den bra?

Kram mamma.

2009-07-06 @ 21:37:48
Postat av: mizziz

Själv vill jag ha en gammal bubbla till shopping bil! Jag hoppas jag får en när jag fyller 40... ;)

2009-07-08 @ 23:50:58
URL: http://mizziz.bloggagratis.se
Postat av: Ullis

Den var ju skitfin gumman!! =) Slå till...

2009-07-09 @ 17:46:29
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0