Huvudvärk..

Fick idag sån fruktansvärd huvudvärk så jag fick sätta mig på golvet och krypa ihop, fy det kändes som det ilade och dunkade i hela huvudet. Man blir ju livrädd när det gör så ont, men nu har det mesta gått över, skönt att det inte varade så länge. Jag är väl säkert spänd.

Annars har jag jobbat inatt sen var jag hemma hos Manges farmor och badade badkar, jag vill så gärna ha ett badkar det är så mysigt att krypa ner. Efter det var jag på löne/utvecklingsamtal på jobbet, hoppas att man får sig en lönehöjning : )
När Mange kom hem så åkte vi till Frida, Tomas och Tuva, Mange fixade nåt på datorn och så fick vi fika, Tuva är ju så gullig och go. När Mange skulle åka hem så tog jag och Frida med oss hundarna på promenad, även fast det regnade så var det skönt att ut och gå lite, tycker att vi ska försöka att träffas oftare och ta en promenad varje dag vore inte så dumt = ). Blev prat om bla att kanske åka på kryssning, det skulle vara jätteroligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0