Fixat i hemmet

I natt har jag jobbat min första natt på nya schemat 14-08, det var mycket bättre att jobba så och få gå hem på morgonen än förut då vi jobbade 20-12.30. Jag har inte ens behövt sova middag idag så det var en bra natt.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och strykt gardinerna till vardagsrummet och satt upp (köpte dom i ullared) det är inte en dag för sent : ), det blev mysigt tycker jag själv.



Imorgon åker jag med Mange till Västerås på fest, kul att göra nåt med min älskling, det blir allt för sällan. Har packat med mig madrass, kuddar och täcken, hoppas bara att det får plats i bilen.

För att kunna känna lycka måste man nån gång vara olycklig.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja men visst! Tror han har drabbats av mina hormoner han också =D

Va fint ni har det hemma... Riktigt snygga gardniner du hittat!

Kram på dig

2008-11-08 @ 08:49:21
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0