Spa-weekend = underbart

Underbar spa-weekend med Frida, Jenny och Ida på gyllene hornet i Tällberg, bad i poolen, bastubad och massage, bättre kan det inte bli, blev massa prat och ett och annat glas vin och cider.
Härligt att komma iväg en vända, tack tjejer.

Saknade mina pojkar väldigt mycket kan jag säga :)
Trodde inte Adrian skulle ägna mig en blick när jag kom hem, han är lite så ibland, men så spricker han upp i världens största leende och lyckan är gjord, min lilla pruttunge :).
Även av Mange fick jag en bamsekram :) Älskar er så otroligt mycket!
































Hotellet och poolen



Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh, vad mysigt det ser ut!

Ja, man behöver nog komma ifrån ibland för att verkligen sakna och uppskatta det man har :-) (är ju själv ett riktigt dåligt exempel på det, men men...)Kul att ni hade det så skönt i alla fall!

2011-01-31 @ 18:24:46
Postat av: Anna

Tack va snäll du är, ska fixa lite nya bilder så mailar ja nån dag =0)

Lät härligt de där med spa ;)

2011-02-04 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0