Halsbränna

Finns det nå värre än halsbränna? Ja det finns det såklart men när man har det känns det inte skönt, den kommer och går, vet inte vad jag ska göra riktigt för att hålla den borta, ganska litet problem egentligen, men fy så drygt.



Annars är det mesta bara bra, bebisen växer och börjar få lite ont om plats så hela magen vågar när den rör sig, tror att den aldrig sover, för det mesta är det liv och rörelse i magen, en liten vilding att vänta kanske :)

Trött är jag hela tiden nu känns det som, försöker få lite gjort i hemmet men kroppen säger stopp ibland och vill bara vila, lika bra att lyssna på sin kropp.

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch för halsbränna! Det finns ju naturläkemedel man kan ta (gjorde jag), men det hjälper kanske inte och dyrt är det.



Vi hörs av om lördagen sen!

2010-05-24 @ 20:38:37
Postat av: Patricia -Fridas tremänning, med den röda Konanvagnen ;)

Jag hade tokjobbig halsbränna under hela graviditeten, det började redan i v.10! Körde stenhårt med flytande Gaviscon som man köper på Apoteket. Det funkar ganska bra, om man inte äter eller dricker något efteråt för då måste man ta mer Gaviscon. Hoppas det hjälper! Om inte annat så är halsbrännan som bortblåst efter förlossningen ;)

2010-05-28 @ 11:24:42
Postat av: Jenny

Elias och den här bebisen har legat på snarlikt samma hjärtljud alla gånger vi har lyssnat, börjar oxå tro att det är en pojk... Va tror du själv att du har för liten som gror i magen då ??

2010-06-10 @ 19:59:09
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0