Brr Brr Brr kallt.

Usch vad man klagar, men när man knappt kan gå utanför dörren utan att förfrysa så får man klaga. Vi har haft som kallast 32,4 minns inte när det var så kallt sist.
Nu har jag jobbat dygn, det gick bra, nu har jag bara måndag natt kvar sen blir jag långledig, hoppas på att jag orkar städa och pyssla om hemmet då. När man mår illa så orkar man ju ingenting och så var jag förkyld oxå och då var det bara tv:n som gällde, ne lite mat nu kanske :)


Visst är det vackert med all snö iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har mått piss i en vecka ungefär... Nu verkar illamåendet ge sig faktiskt.. mår illa på morgonen innan ja fått i mig frukost sen har de faktiskt varit precis som vanligt i flera dagar nu... Men de ger sig snart.. de brukar vara värst i början..



Med Elias mådde ja illa typ hela tiden så ja är glad om ja slipper den här gången..

2010-01-12 @ 10:31:56
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Elin

vad fin bloggen är =)

2010-01-14 @ 12:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0