Vår i bloggen iallafall

Upptäckte att bloggen inte blev så vårig med svart och beige ändå, så nu kanske jag får lite vårkänslor när man tittar in här iallafall :)

Man måste väl framkalla våren nånstans.

Känner lite stick i halsen, hoppas att jag inte blir sjuk, har så mycket jag vill göra i hemmet bl.a få klart sovrummet, det fattas nån taklist och städning sen är det bara att flytta tillbaka in, blir lite frustrerad av att jag inte får bära för tungt för då kunde jag flytta in sängen själv men det får bli ett jobb för Mange. Får väl inse mina begränsningar nu.
Det kommer före och efterbilder på sovrummet när det är helt klart, blir såå nöjd, kommer nog må som en prinsessa där inne :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Fint! Gulligt med den lilla babyn.

Du är händig på många olika vis du.

Kram på dig!

Mamma

2010-02-25 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0