Ny vecka då

Idag har jag varit med Frida och Tuva på lyviksberget och shoppat lite, blev så lycklig att dom hade min tapet igen, sist jag var dit var den ju slut, så nu var jag bara tvungen att köpa den. Var även på dollarstore och köpte två bodys och två par byxor till bebisen, vet att det är lite väl tidigt att handla bebiskläder men jag var bara tvungen att köpa dom.


Som fondvägg i sovrummet kommer bli hur bra som helst, resten av väggarna ska bli beiga :)

När jag kom hem så frös jag så fruktansvärt mycket så jag bäddade ner mig i soffan och somnade ett slag, ingen bra idé verkar det som för jag vaknade med världens huvudvärk, hoppas den går över av sig själv annars får jag väl ta nån tablett, vill undvika att äta för mycket värktabletter nu.

Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Ja det är inte bra att äta massa värktabletter, Ibumetin & Ipren ska man inte äta men Alvedon går ju bra :)

2010-02-10 @ 19:57:41
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Mia

Snygg tapet! Nu var det ett tag sen vi sågs, dags för en träff snart när tid ges...!

2010-02-16 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0