Segt med skrivandet

Det är väldigt segt med skrivandet här, är ju bloggtorka på mer än min så jag ska inte skämmas :).

Fick igår åka och göra glykosbelastning för sockret var högt sist jag var till barnmorskan, men det visade sig att det inte var nåt, skönt då kan jag fortsätta att äta min choklad och mina glassar :)

För övrigt så tycker jag att jag växer dagligen om magen, vissa kvällar är det en riktigt vilding där inne som bara tumlar runt och sparkas, andra kvällar känner jag knappt nånting, jag föredrar när lilla bebisen rör sig än så länge iallafall, men om det gör ont som dom flesta säger att det kommer att göra när den blir större och sparkas hårt så vill jag nog att den är lite lugnare.

Har nu tvättat bebiskläderna och lite påslakan som vi fick av Malou så nu är det dags att kanske fixa till garderoben så man får in kläderna nånstans.

Även dags att beställa vagn, denna ska vi ha.


kronanvagn

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det blir jättekul :)

Ni kollade aldrig upp könet, eller hur var det?

Vilken fin vagn ni ska köpa förresten!

Kram

2010-04-21 @ 21:15:02
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej lilla mamman!

Ja nu har du fått till det igen med ett nytt bloggutseende. Fint!

Härligt att jag ochså får känna på det lilla livets sparkar. Tack för eftermiddagen du var hos mig.

Ha det bra!

Kram

mamma.

2010-04-24 @ 10:44:02
Postat av: mamma

Ja det var ju fin färg men inte riktigt klart! Hi hi.

2010-04-24 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0