Hur trött kan man va?

Är så trött hela tiden, jag är nog inte den enda som blir så trött på hösten men till saken hör att jag inte kan sova så bra på nätterna, dels för Mange är så dryg och vänder och vrider men ibland kan jag helt enkelt inte slappna av och somna, ligger vaken i flera timmar, drygt.

Idag när jag kom hem från jobbet så dammsög jag hela huset, plockade undan lite, tvättade och diskade för att inte somna, så jag kan sova inatt istället, men så la jag mig en stund på soffan och vilade iallafall tills Mange kom hem, ca en timme.

Har oxå gått en promenad med Yvonne och hundarna idag, igår gick jag med Frida, Tuva och deras hundar, tycker jag har kommit igång lite med promenaderna, ska försöka hålla i det nu.


Tänk om man kunde somna så här skönt som vår lilla Smilla som
tar upp hela sängen :)

Seg på att blogga oxå men jag ska försöka bättra mig :)

Kommentarer
Postat av: STORAsyster

Hej!



Va duktig du är. Sötis Smilla.

Kram Kram

2009-09-29 @ 14:54:41
Postat av: mamma

Vad bra! Motion är ett bra sätt när man inte kan sova. Du får ligga i ett annat rum, ni har ju plats. Kram!

2009-09-30 @ 08:37:30
Postat av: Carolina

Ja du vi tittar lite överallt men helst inom 3 km från city. men visst kollar vi i Hagge oxå men just nu finns det ju inga :(, men ni kanske vill sälja =) hahahaha

Kram Carolina

2009-10-03 @ 08:23:38
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0