Möbelrenovering.

Hittade en stol hemma vid Manges föräldrar som behövdes rustas rejält och detta blev resultatet :)

Före:


Efter:



Blev väldigt nöjd med resultatet.

Annars har jag jobbat natt inatt och så har jag varit på två promenader med hundarna.
Var iväg till Elin och åt lunch, potatis, lax och grönsaker, supergott.
Chefen ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon istället för på torsdag, så det blev så istället.
Jobbar sen fredag natt och sen åker jag till Malin på lördag och tittar på eurovision songcontest, hoppas att det går lite bättre detta år :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va duktig du är gumman!!! Har lite jobb åt dig här om du vill å ;) Jag ska försöka mig på scahblonmålning... ser inte fram emot det kan jag lova..

Längtar tills vi kan börja gå ut & gå ihop igen :(

Kramar i massor

2009-05-12 @ 19:06:03
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh va duktig du är gumman!!! Har lite jobb åt dig här om du vill å ;) Jag ska försöka mig på scahblonmålning... ser inte fram emot det kan jag lova..

Längtar tills vi kan börja gå ut & gå ihop igen :(

Kramar i massor

2009-05-12 @ 19:06:22
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för hjälpen med symaskinprovning och kjol till badkaret. Nu är det klart och det blev bra. önskar att jag vore lika pysslig som du, du är så duktig. Kram mamma

2009-05-13 @ 22:48:44
Postat av: mizziz

Vad duktig du är!!

2009-05-14 @ 18:18:36
URL: http://mizziz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0