Min helg...

I fredags var jag ut och tittade på balen, blir så avundsjuk, jag vill oxå ta studenten och gå på balen igen. Alla är så himla fina :). Jag var mest där för att titta på Sandra (Manges kusin) åhh vad fin hon var.




Vacker som en prinsessa :)

På kvällen åkte jag upp på knutsbo till Yvonne och Görans kompisar och badade utomhus bubbelbad, det var helt underbart att sitta i när det regnade, tog mig lite vin och nån cider med.

Lördagen bjöd på lite pyssel utomhus hos Frida, jag började att måla en trädgårdsbänk medans Frida och hennes mamma planterade blommor, så blev jag bjuden på mat oxå, alltid godare att bli bjuden (fast det var jag som stekte köttet), lövbiff, strips, beasås och grönsaker, det var mumma.

Vid 18-tiden åkte jag och hämtade Elin för hon skulle sova över, Mange var i Västerås på party. Vi grillade massa gott och drack vin och öl, sen blev det en super god efterrätt, vit chokladpannacotta med chokladcrispmousse, det bara smälte i munnen. Sjöng massor med singstar oxå, väldigt jämnt blev det :).
Vet inte vad klockan var när vi bestämde oss för att krypa ner och titta på film (Twiglight) superbra film, har sett den några gånger nu.


Grillat


Efterrätt

Igår blev det en slödag, planterade lite blommor i en utekruka bara, som jag har ställt på trappen, sen slappade jag och Elin mest.


Fin blomma i en växt jag trodde inte hade blommor :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Den efterätten får du bjuda mig på nån gång, LOVA!. Håller med om att hon ser ut som en prinsessa.

2009-05-25 @ 23:52:12
Postat av: Elin

Tack för en jättemysig kväll! (och dan efter också) Det måste vi göra oftare. Kram

2009-05-26 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0