Ledig helg

I helgen har jag varit ledig så i fredags blev det fest på folkan, det var kul, men jag känner nästan inte igen nån, men det var mycket folk oxå så man ser väl inte alla. 

Lördagen blev seg, vaknade med dundrande huvudvärk så det var bara att upp och ta tablett, usch! det är det värsta med att gå ut, hela dagen efter kan ju bli förstörd. På kvällen blev det melodifestivalen, det var den dåligaste omgången tycker jag.

Söndag morgon åkte vi upp till Manges föräldrar och tittade på vasaloppet eller jag var bara med för att få frukost sen åkte jag hem en vända och vilade lite. 17.00 bar det av till Manges mormor som fyller år och fick god mat och fika, maten är alltid godare när man blir bjuden :)

Idag har det varit jobb mellan 7.30-13.00 och sen hem och diskade och dammsög, vill helst inte sitta still så långa stunder då blir jag så trött och måste vila och då kan jag inte sova inatt heller, det bli en ond cirkel det där.
Kanske att jag ska gå en promenad med Frida senare, ska nog ringa och höra.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åker ni bil dit? Hörru Marina, det är väl lite slött. ;)

Kram kram

2009-03-02 @ 19:29:16
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja men då hade nog jag också åkt bil. Egentligen ska jag inget säga för jag och Jesper är precis likadana. Tar bilen till hans föräldrar som bor max 700 meter (gångväg) från oss. :)

Tur at det alltid finns något att skylla på! :D

kram

2009-03-02 @ 21:11:27
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0