Dagen......

Idag har jag som sagt var varit i borlänge, hittade först ingenting men sen blev det en väggklocka från lagerhause, smink från Make up store, fejk guldörhängen från glitter och magnet från panduro. Av magneten har jag gjort en skylt till diskmaskinen där det står diskat på ena sidan och odiskat på andra, stulit idén från Frida som har en sån hihi.





Imorgon blir det Karlstad, jag ska köra bil i detta hemska väder, var ut och kollade på tåg men då skulle det ta fyra timmar och kosta 400 för enkelresa, det kändes inte så kul, så det blir bilen.
Ska nog gå och sova nu, man blir så väldigt trött av shopping.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Kör försiktigt! Och va rädd om dig. Kram Mamma.

2009-03-28 @ 01:05:23
Postat av: Malou

Jag vill också ha en sån magnet? Gör du på beställning? Kram

2009-03-28 @ 14:52:25
Postat av: ullis

vilken tur att du fixade en sån magnet... Ha ha... Så alla ha koll... hihi... TOKMARINA! =)

Hoppas du har det bra i Karlstad..=) ses... Ja går på långledigt på tisdag morgon ja.. He he.. din e snart slut va?? hihi... Ha det bra! kram

2009-03-29 @ 09:07:31
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu blev ju jag lite avundsjuk ;) Din skylt blev ju mycket snyggare än min :) haha

Jag köpte väggorden på tradera. Finns 100 tals olika rätt billigt!

Ses ikväll! Puss & Kram

2009-03-30 @ 11:49:14
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0