Lek & Bus Landet

Snart bär det av till lek och bus landet i örebro, jag, Malou och barnen ska dit och leka lite. Sen blir det väl en vända inne på Ikea oxå, men nå stort blir det inte handlat idag :).

Imorgon åker vi till Västerås och firar midsommar, vi får hoppas att det iallafall är uppehåll på kvällen, håller tummarna för det.

Blir dåligt med blogginläggen nu, vet inte varför, men jag ska väl komma igång igen.

Jag får önska alla en trevlig midsommar & sköt om er nu och ha kul, det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Halloj gumman! Hoppas du haft en bra midsommar..

Själv så kom ja just från jobbet..:(

Inge kul å jobba dygn över en sån här helg ju.. Men tack å lov att ja var ledig i fredags iaf..=)

Vill ju att du ska fixa om min blogg..=)

Hör av dig.. kram

2009-06-21 @ 08:08:35
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0