Fam. Melins hundunge Luna

Här är lite bilder på lilla Luna som syster med familj får hämta hem efter midsommar :)








Visst är hon söt :)

För övrigt så har jag varit ute nästan hela dagen, först var jag till Malou för Alva ville att nån skulle komma och sno när hon hoppade med sitt nya hopprep, hon var så duktig att hoppa. Sen hoppade vi hage, så blev jag bjuden på lunch där oxå. Elin kom oxå en vända.



När jag kom hem så började jag trimma på utsidan av häcken, och sen har jag och Yvonne rensat hela insidan och fått bort det mesta av gräset iallafall, Mange var med och trimmade lite, men tråden på trimmern tog slut så vi får väl forsätta en annan dag, tror även att vi måste jordförbättra, det blir väl att kosta lite med tanke på att det gick en hel säck bara till hallonbuskarna.


Min hemmagjorda taklampa till sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅHHH! Vilken söt vovve! Man blir ju bra sugen på att skaffa en sån!

2009-06-08 @ 20:45:19
Postat av: Lovisa

Tyvärr så har jag inte det, har mens så det kan ju ha att göra med det också. :)

Vilken underbar lite sötnos. En sån vill jag med ha! :)

2009-06-09 @ 11:11:51
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0