Dåligt med skrivandet

Det är dåligt med skrivandet just nu, kan ju bero på det underbara vädret som har varit eller på nåt annat. Det var inte kul att vakna i morse till regnet, vill ha fortsatt sol och varmt.
I helgen jobbade jag, så var jag på Tomas och Sonnys 30-års fest som Frida hade fixat så bra :), jättekul var det men det var synd att jag inte kunde vara med helhjärtat och hälla i mig lite vin, men kul var det.
Jag ska snart dra iväg till jobbet, är på ett ställe på schemat som det känns som att jag jobbar jämt.

Mors dag i söndags :) var upp till mamma med blommor och tårta, var så himla trött så det blev inte långvarigt, hem och la mig en stund. På kvällen blev vi bjudna på middag vid Manges mormor, dels för det var mors dag och så var det födelsedagskalas för Sandra som fyllde i vecken.

Nej nu lär jag åka om jag ska hinna i tid.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för blommorna och att du kom förbi.

Kram mamma.

2009-06-02 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0