SEMESTER!!!

Då var semestern här, äntligen. Jag har fyra veckor ledigt framför mig, känns underbart, slutade åtta i morse.
Har lite inplanerat bl.a turkietresa och fest imorgon lördag så ska jag försöka komma iväg till Karlstad och Karlsborg och hälsa på, men det kan man ju ta mitt i veckan nu :).
Ska nog börja semestern med att städa undan lite, känns inte så kul men det är skönt att få det gjort så slipper jag sen.
Ska väl oxå försöka greja klart Idas och Sonnys program som jag och Frida håller på med, men Frida har blivit förkyld så det är dumt att träffa henne på några dagar (du får krya på dig, många kramar).
Kalas för Tuva blir det nog iallafall på måndag :).

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt! Nu är det bara att önska sol och värme så du får njuta. kram mamma

2009-07-19 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0