Tandvärk och huvudvärk

Har både tandvärk och huvudvärk, fy vad drygt det är. Jag fick tid hos tandläkaren på torsdag, inge kul men behövligt, får väl kanske skaffa mig en bettskena nu så jag får slut på helvetet, har ju haft ont i tänderna lite då och då men dom hittar inget annat fel än att jag troligtvis gnisslar tänder.

Inatt sov Alva över vid oss, vi tittade på film, sjöng singstar, ritade och målade. Igår när jag hämtade henne så blev det Mc Donalds mat, inte bra jag vet men det är ganska gott ibland :). Alva målade en tavla som jag ska ha på väggen i gästrummet, när jag skjutsade hem henne så hade jag med mig grejer så pontus oxå fick måla en tavla.


Titta vad duktiga dom är :) jag valde färger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0