Nyårsfirande

Festen blev jättebra igår och jag som har stressat och varit orolig före, så gör jag alltid :) Vi var 13 stycken hemma vid oss, vi åt god mat och drack god dryck hihihi, smördegsinbakad fläskfilé med champinjoner och lök, potatisgratäng och svampsås, till efterrätt hade vi vitchoklad pannacotta med jordgubbar, det var mums mums.

Jag hade fixat lite lekar och tävlingar, det är alltid kul att leka lite :) Amanda och Jessica var förbi och hälsade på oxå, vi tre satt och sjöng singstar när folk ville gå och lägga sig så det var bara att sluta och då var ju klockan ca två tror jag så det var bara att krypa till sängs.


Det blev lite sånt här oxå, tycker synd om djuren, jag hade nöjt mig med
tomtebloss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0